Piniginis
vienetas – Galaktikos kreditai. Jų galima užsidirbti atliekant įvairias užduotis, ieškant aukso ir įvairių artefaktų ar tiesiog iškraustant kitų žaidėjų kišenes.
Vibrokardas –
Skirtingų dizainų pagrindinis pradedančiojo galios naudotojo ar šiaip nuotykių
mėgėjo ginklas (Paminkštintas kardas su kieta šerdimi). Juo galima atremti
šviesos kardo smūgį, tačiau ne lazerio spindulį.
Šviesos kardai –
Žaidimo pradžioje juos turi tik aukščiausio lygio galios naudotojai. Po 2 vnt.
kiekvienoje pusėje (2 Sithų lordai, 2 Džedajų mokytojai ir 2 Imperijos
riteriai). Džedajui norint pasigaminti nuosavą šviesos kardą teks susirasti
galios kristalą. Taip pat vienas kitas prekeivis gali turėti užslėpęs jų po
prekystaliu. Sithai ir Imperijos riteriai naudoja dirbtinius kristalus. Sithai –
raudonos spalvos, Imperijos riteriai – baltos. Jų gamyba gan sudėtinga,
reikalaujanti daug valios pastangų ir galios valdymo žinių. Tik labai patyręs
galios naudotojas meditacijos ir technikos pagalba gali sukurti nepriekaištingą
kristalą. Baigęs apmokymus Imperijos riteris privalo sukurti kristalą tuo
įrodydamas, kad yra pasiruošęs tarnystei. Sithų lordai kristalais apdovanoja
labiausiai pasižymėjusius savo mokinius. Šviesos kardo korpusą galios
naudotojas gali susikurti pats arba įsigyti tam reikalui skirtų detalių pas
prekeivius. Nukauto priešininko šviesos kardas, tai garbės trofėjus, o kartu ir
puiki priemonė prasimanyti pinigų jį pardavus juodojoje rinkoje.
Apsauginiai
šarvai – Gali būti tiek ištisiniai, tiek daliniai. Gyvybių neprideda.
Neapsaugos nuo šviesos kalavijo ar lazerio šūvio. Dažniausiai nesužeistas personažas turi
penkis hitus savo gyvybės skalėje. Pataikymas į šarvą nuima gyvasties padalą.
Šviesos kardai ir blasteriai eina per šarvus kaip per sviestą. Galva, kaklas ir
tarpukojis yra neliečiamos vietos. Atsistatyti prarastas gyvasties padalas
galima tik pas medikus, čiabuvių šamaną ar medituojant su gydančiu galios naudotoju. Su nemokamu gydymu galaktikoje prasti reikalai.
Prekeiviai gali pasiūlyti mokamas droido/mediko paslaugas. Tačiau pastarieji
atkrauna tik po 1 padalą kas 10 minučių ir maksimaliai traukia iki 4 gyvybės
padalų.
Holokronai – Išminties ir galios trupiniai, kuriuos po visą galaktiką išbarstė nesibaigiantys konfliktai. Juos rasti ir parduoti ar dovanoti gali bet kas. Tačiau tikrąsias jų paslaptis įminti lemta tik tikriesiems galios naudotojams. Atvėrus holokroną, jo slepiamas žinias reikia iškart įsisavinti arba jos nueina vėjais. Holokronus atverti galima tik dalyvaujant žaidimo meistrui. Tuščias holokronas grąžinamas žaidimo meistrams.
Džedajų
Holokronai – Gali atverti tik Džedajus bei į Sithų ar Imperijos riterių pusę
perėjęs Džedajus. Tačiau žinių iš jų pasisemti gali tik ištikimas šviesiajai
pusei galios naudotojas.
Sithų Holokronai
– Prieinami tik tikrajam tamsiosios pusės tarnui.
Galios Holokronai
– Gali atverti bet kuris galios naudotojas.
Holokronų
paslaptys – Papildomos gyvybės, pagreitinti apmokymai, papildomos galios ar
seniai prarastos istorijos nuotrupos. Netgi galimybė prikelti kritusius karius
ar studijuoti tamsiausias galios paslaptis. Nei vienas užraktas jums nebaisus,
jei turit durų raktą.
Lazeriniai
ginklai – automatiniai blasteriai, lazeriniai pistoletai ir kiti ginklai. Rekomenduojami "NERF" ginklai/žaislai. Taip pat galima naudoti ir kitas blasterių imitacijas (pastaruoju atveju šūvio
imitacijai naudojami spalvoti kamuoliukai). Jų galima išvengti, tačiau juos
atmušti sugeba tik stiprus galios naudotojas su šviesos kalaviju rankose (imituojant
pavykusį atmušimą kamuoliukas metamas atgal). Lazerinius ginklus nešiotis gali visi. Tačiau amunicijos kiekis yra ribotas (penketas kamuoliukų/šovinių). Išsekusias
amunicijos atsargas galima papildyti pas prekeivius, bet su savim galima
nešiotis tik penketą šovinių (patruliai ir kariuomenė nemėgsta konkurentų).
Mūšio metu sugadintus ginklus taiso prekeiviai.
Kiti ginklai - guminiai arba paminkštinti vibropeiliai.
Mažos įtempimo jėgos nedideli arbaletai ar lankai (šaudmenys turi būti su
kokybišku antgalių paminkštinimu). Paralyžiuojančios granatos ir kiti kūriniai.
Paprasti (primityvių rasių) ginklai, tokie kaip kirviai, kuokos ir ietys,
šviesos kardui neprilygsta. Bandant blokuotis ar pulti, susikirtimo metu, jie
yra sugadinami. Tas pats taikoma ir blasteriams. Sugadintus ginklus taiso
prekeiviai. Aišku ne už dyką. Tik vibroginklai gali atlaikyti viską lydančius
šviesos kardus.
VISI GINKLAI ATIMA PO VIENĄ GYVASTIES PADALĄ (jei smūgis atliekamas į draudžiamą vietą - žala neužskaitoma). Draudžiamos smūgiuoti vietos - galva, kaklas, tarpkojis. Taip pat neužskaitomi smūgiai į plaštakas - stenkitės nenudaužyti vieni kitiems pirštų.
HOLOKRONAI IR JŲ TURINYS
Naudojami skirtingų spalvų maži vokeliai.
- Sithų holokronai – raudoni;
- Džedajų holokronai – mėlyni ir žali;
- Paprasti holokronai – visos likusios spalvos.
Atidarius holokroną kortelę pasilieka žaidėjas, o tuščias indas (vokelis) grąžinamas meistrui. Holokroną atidarinėti gali tik tą sugebantis personažas ir tik dalyvaujant meistrui. Surastą holokroną, kurio nesugebi atidaryti visad galima parduoti ar iškeisti.
HOLOKRONŲ turinys
- Jūsų jėga padidėja viena padala;
- Jūsų greitis padidėja viena padala;
- Jūsų išmintis padidėja viena padala;
-
Atsistato visos jūsų gyvybės padalos (hitai);
- Jūs įgaunate vieną papildomą gyvybės padalą (hitą);
- Nuo šiol jūs galite aukoti vieną greičio padalą, kad paspruktumėte nuo priešų.
Sithų
holokronai:
- Nuo šiol Jūs mokate prikelti kritusius karius aukodami savo įniršį. Prikėlimo tikimybė proporcinga turimam įniršiui. Prikeltas personažas tampa nuo įniršio pamišusiu zombiu, žudančiu visus iš eilės;
- Jei esate medikas jūsų gydymo laikas trumpėja iki 5 minučių;
- Nuo šiol jūs galite naudoti galios žaibą, bet jei jūsų įniršis nesieks šešių padalų, naudojant žaibą, jis bus iškrautas iki 0.
Džedajų
holokronai:
- Holokrone randate paslėptą kristalą;
- Įgaunate vieną patirties padalą;
- Jei esate medikas jūsų gydymo laikas trumpėja iki 5 minučių;
- Nuo šiol jūs mokate šviesos kardu blokuoti galios žaibą.
Jei atidarai
holokroną, bet viduje randi tau netinkamą kortelę, kuria negali
pasinaudoti, visa nauda nueina vėjais. Todėl saugumo dėlei holokronus
geriau atidarinėti didesniame būryje. Vis didesnė tikimybė, kad atsiras
galios naudotojas, kuriam kortelės aprašas tiks.