GINKLAI BEI KITI ITEMAI

Piniginis vienetas – Galaktikos kreditai. Jų galima užsidirbti atliekant įvairias užduotis, ieškant aukso ir įvairių artefaktų ar tiesiog iškraustant kitų žaidėjų kišenes. 

Vibrokardas – Skirtingų dizainų pagrindinis pradedančiojo galios naudotojo ar šiaip nuotykių mėgėjo ginklas (Paminkštintas kardas su kieta šerdimi). Juo galima atremti šviesos kardo smūgį, tačiau ne lazerio spindulį.

Šviesos kardai – Žaidimo pradžioje juos turi tik aukščiausio lygio galios naudotojai. Po 2 vnt. kiekvienoje pusėje (2 Sithų lordai, 2 Džedajų mokytojai ir 2 Imperijos riteriai). Džedajui norint pasigaminti nuosavą šviesos kardą teks susirasti galios kristalą. Taip pat vienas kitas prekeivis gali turėti užslėpęs jų po prekystaliu. Sithai ir Imperijos riteriai naudoja dirbtinius kristalus. Sithai – raudonos spalvos, Imperijos riteriai – baltos. Jų gamyba gan sudėtinga, reikalaujanti daug valios pastangų ir galios valdymo žinių. Tik labai patyręs galios naudotojas meditacijos ir technikos pagalba gali sukurti nepriekaištingą kristalą. Baigęs apmokymus Imperijos riteris privalo sukurti kristalą tuo įrodydamas, kad yra pasiruošęs tarnystei. Sithų lordai kristalais apdovanoja labiausiai pasižymėjusius savo mokinius. Šviesos kardo korpusą galios naudotojas gali susikurti pats arba įsigyti tam reikalui skirtų detalių pas prekeivius. Nukauto priešininko šviesos kardas, tai garbės trofėjus, o kartu ir puiki priemonė prasimanyti pinigų jį pardavus juodojoje rinkoje. 

Apsauginiai šarvai – Gali būti tiek ištisiniai, tiek daliniai. Gyvybių neprideda. Neapsaugos nuo šviesos kalavijo ar lazerio šūvio. Dažniausiai nesužeistas personažas turi penkis hitus savo gyvybės skalėje. Pataikymas į šarvą nuima gyvasties padalą. Šviesos kardai ir blasteriai eina per šarvus kaip per sviestą. Galva, kaklas ir tarpukojis yra neliečiamos vietos. Atsistatyti prarastas gyvasties padalas galima tik pas medikus, čiabuvių šamaną ar medituojant su gydančiu galios naudotoju. Su nemokamu gydymu galaktikoje prasti reikalai. Prekeiviai gali pasiūlyti mokamas droido/mediko paslaugas. Tačiau pastarieji atkrauna tik po 1 padalą kas 10 minučių ir maksimaliai traukia iki 4 gyvybės padalų.

     Holokronai – Išminties ir galios trupiniai, kuriuos po visą galaktiką išbarstė nesibaigiantys konfliktai. Juos rasti ir parduoti ar dovanoti gali bet kas. Tačiau tikrąsias jų paslaptis įminti lemta tik tikriesiems galios naudotojams. Atvėrus holokroną, jo slepiamas žinias reikia iškart įsisavinti arba jos nueina vėjais. Holokronus atverti galima tik dalyvaujant žaidimo meistrui. Tuščias holokronas grąžinamas žaidimo meistrams. 

Džedajų Holokronai – Gali atverti tik Džedajus bei į Sithų ar Imperijos riterių pusę perėjęs Džedajus. Tačiau žinių iš jų pasisemti gali tik ištikimas šviesiajai pusei galios naudotojas.
Sithų Holokronai – Prieinami tik tikrajam tamsiosios pusės tarnui.
Galios Holokronai – Gali atverti bet kuris galios naudotojas. 
Holokronų paslaptys – Papildomos gyvybės, pagreitinti apmokymai, papildomos galios ar seniai prarastos istorijos nuotrupos. Netgi galimybė prikelti kritusius karius ar studijuoti tamsiausias galios paslaptis. Nei vienas užraktas jums nebaisus, jei turit durų raktą. 

Lazeriniai ginklai – automatiniai blasteriai, lazeriniai pistoletai ir kiti ginklai. Rekomenduojami "NERF" ginklai/žaislai. Taip pat galima naudoti ir kitas blasterių imitacijas (pastaruoju atveju šūvio imitacijai naudojami spalvoti kamuoliukai). Jų galima išvengti, tačiau juos atmušti sugeba tik stiprus galios naudotojas su šviesos kalaviju rankose (imituojant pavykusį atmušimą kamuoliukas metamas atgal). Lazerinius ginklus nešiotis gali visi. Tačiau amunicijos kiekis yra ribotas (penketas kamuoliukų/šovinių). Išsekusias amunicijos atsargas galima papildyti pas prekeivius, bet su savim galima nešiotis tik penketą šovinių ­(patruliai ir kariuomenė nemėgsta konkurentų). Mūšio metu sugadintus ginklus taiso prekeiviai.

Kiti ginklai  - guminiai arba paminkštinti vibropeiliai. Mažos įtempimo jėgos nedideli arbaletai ar lankai (šaudmenys turi būti su kokybišku antgalių paminkštinimu). Paralyžiuojančios granatos ir kiti kūriniai. Paprasti (primityvių rasių) ginklai, tokie kaip kirviai, kuokos ir ietys, šviesos kardui neprilygsta. Bandant blokuotis ar pulti, susikirtimo metu, jie yra sugadinami. Tas pats taikoma ir blasteriams. Sugadintus ginklus taiso prekeiviai. Aišku ne už dyką. Tik vibroginklai gali atlaikyti viską lydančius šviesos kardus.

VISI GINKLAI ATIMA PO VIENĄ GYVASTIES PADALĄ (jei smūgis atliekamas į draudžiamą vietą - žala neužskaitoma). Draudžiamos smūgiuoti vietos - galva, kaklas, tarpkojis. Taip pat neužskaitomi smūgiai į plaštakas - stenkitės nenudaužyti vieni kitiems pirštų.


HOLOKRONAI IR JŲ TURINYS

Naudojami skirtingų spalvų maži vokeliai.
  • Sithų holokronai – raudoni; 
  • Džedajų holokronai – mėlyni ir žali;
  •  Paprasti holokronai – visos likusios spalvos. 

        Atidarius holokroną kortelę pasilieka žaidėjas, o tuščias indas (vokelis) grąžinamas meistrui. Holokroną atidarinėti gali tik tą sugebantis personažas ir tik dalyvaujant meistrui. Surastą holokroną, kurio nesugebi atidaryti visad galima parduoti ar iškeisti. 

HOLOKRONŲ turinys


  • Jūsų jėga padidėja viena padala;
  • Jūsų greitis padidėja viena padala;
  • Jūsų išmintis padidėja viena padala; 
  • Atsistato visos jūsų gyvybės padalos (hitai);
  • Jūs įgaunate vieną papildomą gyvybės padalą (hitą);
  • Nuo šiol jūs galite aukoti vieną greičio padalą, kad paspruktumėte nuo priešų.
Sithų holokronai:
  • Nuo šiol Jūs mokate prikelti kritusius karius aukodami savo įniršį. Prikėlimo tikimybė proporcinga turimam įniršiui. Prikeltas personažas tampa nuo įniršio pamišusiu zombiu, žudančiu visus iš eilės;
  • Jei esate medikas jūsų gydymo laikas trumpėja iki 5 minučių;
  • Nuo šiol jūs galite naudoti galios žaibą, bet jei jūsų įniršis nesieks šešių padalų, naudojant žaibą, jis bus iškrautas iki 0.
Džedajų holokronai:
  • Holokrone randate paslėptą kristalą;
  • Įgaunate vieną patirties padalą;
  • Jei esate medikas jūsų gydymo laikas trumpėja iki 5 minučių;
  • Nuo šiol jūs mokate šviesos kardu blokuoti galios žaibą.
         Jei atidarai holokroną, bet viduje randi tau netinkamą kortelę, kuria negali pasinaudoti, visa nauda nueina vėjais. Todėl saugumo dėlei holokronus geriau atidarinėti didesniame būryje. Vis didesnė tikimybė, kad atsiras galios naudotojas, kuriam kortelės aprašas tiks.