MEDITACIJA IR MIRTIS


MEDITACIJA


 Prieš pradėdami meditaciją, žaidėjai turi įspėti žaidimo meistrą. Meditacijos metu žaidėjas atsiriboja nuo išorinio pasaulio. Meditacijai skirtos specialios izoliuotos vietos. Kiti draugiški personažai neturi teisės trukdyti ar pertraukti meditacijos. Meditacija trunka 10 minučių. Jos metu mokytojas gali perteikti savo žinias ir taip didinti mokinio išmintį. Vienu metu medituoti gali tik vienas personažas kartu su mokytojo pagalba. Medituoti galima ir vienam, tačiau tokiu būdu įgauti išminties tikimybė yra nedidelė. Ir ji mažėja proporcingai kylant jūsų išminties lygiui. Nutraukus meditaciją anksčiau laiko ji automatiškai tampa nesėkminga. Bet užpuolus priešams juk nesėdėsi sukryžiavęs kojų lotoso poza? Meditacija ir gydymas vykdomas toje pat vietoje, taigi vienu metu galima atlikti tik vieną veiksmą.


 MIRTIS

     Žuvęs žaidėjas susilieja su jėga ir keliauna mertviakan, kur gali užsitarnaut galimybę atgyti kaip naujas personažas. Aukšto lygio Džedajus meistras turi galimybę tapti vaiduokliu, kuris bus matomas tik savo mokiniams ir kitiems Džedajų meistrams. Vaiduoklis gali perduoti tik tą informaciją, kurią įgijo gyvas būdamas. Jis gali patarti ar padrąsinti, tačiau negali šnipinėti ar kaip kitaip įtakoti gyvųjų pasaulio. Pakankamai prisivaidenęs ir nusprendęs palikti gyvuosius ramybėje vaiduoklis galiausiai keliauna mertviakan iš kurio gali reinkarnuotis į kitą personažą. Vaiduoklis kaip nežaidybinis personažas turi dėvėti baltą raištį.
Cade Skywalker personažas turi galimybę atgaivinti nesenai kritusius žaidėjus. Tai jis gali atlikti tik du kartus į dieną.
Aukščiausio lygio Sithai pasitelkdami holokronų žinias taip pat gali atgaivinti kritusį karį. Tačiau šis bus labiau panašus į nuo įniršio pamišusį zombį, kuris neklausys jokių komandų. Norėdamas prikelti Sithų lordas turi aukoti savo įniršį. Prikėlimo tikimybė proporcinga lordo turimam įniršiui.
Imperijos riteriai gali paaukoti savo gyvybę tam, kad prikeltų kritusį karį. Tačiau sėkmės tikimybė yra 50/50.