MEDITACIJA
Prieš pradėdami meditaciją, žaidėjai turi įspėti žaidimo meistrą. Meditacijos metu žaidėjas atsiriboja nuo išorinio pasaulio. Meditacijai
skirtos specialios izoliuotos vietos. Kiti draugiški personažai neturi teisės
trukdyti ar pertraukti meditacijos. Meditacija trunka 10 minučių. Jos metu
mokytojas gali perteikti savo žinias ir taip didinti mokinio išmintį. Vienu
metu medituoti gali tik vienas personažas kartu su mokytojo pagalba. Medituoti
galima ir vienam, tačiau tokiu būdu įgauti išminties tikimybė yra nedidelė. Ir
ji mažėja proporcingai kylant jūsų išminties lygiui. Nutraukus meditaciją
anksčiau laiko ji automatiškai tampa nesėkminga. Bet užpuolus priešams juk
nesėdėsi sukryžiavęs kojų lotoso poza? Meditacija ir gydymas vykdomas toje pat
vietoje, taigi vienu metu galima atlikti tik vieną veiksmą.
MIRTIS
Žuvęs žaidėjas susilieja su jėga ir keliauna mertviakan, kur gali užsitarnaut galimybę atgyti kaip naujas personažas. Aukšto lygio Džedajus meistras turi galimybę tapti vaiduokliu, kuris bus matomas tik savo mokiniams ir kitiems Džedajų meistrams. Vaiduoklis gali perduoti tik tą informaciją, kurią įgijo gyvas būdamas. Jis gali patarti ar padrąsinti, tačiau negali šnipinėti ar kaip kitaip įtakoti gyvųjų pasaulio. Pakankamai prisivaidenęs ir nusprendęs palikti gyvuosius ramybėje vaiduoklis galiausiai keliauna mertviakan iš kurio gali reinkarnuotis į kitą personažą. Vaiduoklis kaip nežaidybinis personažas turi dėvėti baltą raištį.
Cade Skywalker personažas turi galimybę atgaivinti nesenai kritusius
žaidėjus. Tai jis gali atlikti tik du kartus į dieną.
Aukščiausio lygio Sithai pasitelkdami holokronų žinias taip pat gali
atgaivinti kritusį karį. Tačiau šis bus labiau panašus į nuo įniršio pamišusį
zombį, kuris neklausys jokių komandų. Norėdamas prikelti Sithų lordas turi
aukoti savo įniršį. Prikėlimo tikimybė proporcinga lordo turimam įniršiui.
Imperijos riteriai gali paaukoti savo gyvybę tam, kad prikeltų kritusį
karį. Tačiau sėkmės tikimybė yra 50/50.